Anulare si returnare
UNIMAT SRL. acceptă retururi în termen de 14 de zile de la data primirii articolului. Vă rugăm să completați FORMULARUL DE RETURNARE aici pe site-ul nostru.
FORMULAR DE RETURNARE
Sunteți personal responsabil pentru transportul de retur și pentru starea articolului după ce îl primiți. Dacă este posibil, returnați articolul în ambalajul original împreună cu o copie a confirmării comenzii. Articolul trebuie returnat în termen de 14 de zile de la data la care ne-a fost transmisă notificarea că vă exercitați dreptul de anulare. Când vă exercitați dreptul de anulare, vă vom rambursa suma plătită pentru articol cât mai curând posibil, în cel mult 14 zile de la primirea notificării că vă exercitați dreptul de anulare. Cu toate acestea, este posibil să amânăm rambursarea până când primim articolul sau ați demonstrat că acesta a fost returnat. Rambursările se vor baza pe metoda de plată utilizată pentru achiziția dvs., cu condiția să nu se ajungă la un alt acord sau să apară un alt obstacol.
Vă rugăm să rețineți: nu acceptăm pachete expediate cu plata ramburs. Nu puteți anula pasiv achiziția. Cu alte cuvinte, nu puteți anula refuzând să primiți articolul sau neridicându-l. Dacă ați returnat un articol, veți fi informat prin e-mail când îl primim. E-mailul va conține informații despre procesarea continuă a anulării sau a reclamației dumneavoastră. Dacă aveți întrebări cu privire la dreptul dvs. de anulare sau de returnare obișnuită a articolelor, contactați reprezentanții noștri serviciului clienți: contact@dolle.ro Telefon: +40 733917762
RECLAMAȚII
Aveți dreptul să faceți o reclamație cu privire la un articol pe care l-ați achiziționat de la www.dolle.ro, în conformitate cu legislația în vigoare privind vânzările, care ne permite să reparăm sau să înlocuim un articol defect sau, dacă acest lucru nu este posibil, o rambursare sau reducere. Potențialele erori sau lipsuri ale articolului primit trebuie raportate într-o perioadă de 14 zile după ce au fost identificate. În legătură cu reclamațiile, contactați reprezentanții noștri ai serviciului pentru clienți, astfel încât să putem conveni asupra modului în care produsul va fi returnat. Puteți contacta reprezentanții noștri la:
Telefon: +40 733917762 sau la contact@dolle.ro
Dacă produsul este defect și nu e din vina dvs., vă vom rambursa costurile de transport pentru returnarea articolului, cu condiția ca dvs. și Unimat SRL să fiți de acord. Rețineți că toate expedierile de retur trebuie să includă un formular de retur și schimb completat.
PRODUSE PE COMANDă SPECIALă
Prin achiziționarea de produse pe comandă specială (non standard), luați la cunoștință, la confirmarea comenzii, că produsul nu poate fi returnat sau anulat. De asemenea, confirmați că măsurătorile furnizate sunt corecte și nu pot fi modificate după confirmarea achiziției. Aceiași termeni se aplică și pentru achizițiile suplimentare pentru produse pe comandă specială.
FORMULAR DE ANULARE ȘI RETURNARE
Când returnați articolul, descrieți problema cât mai detaliat posibil și, dacă este posibil, furnizați fotografii/video-uri.
Vă rugăm: Nu acceptăm pachete cu plata ramburs sau altele asemenea. Rețineți că articolul trebuie returnat întotdeauna intact, complet, în ambalajul din fabrică și să nu aibă urme de utilizare.
RELIVRARE REPARAȚII
Dacă articolul conține erori sau lipsuri, Unimat SRL se angajează să îl înlocuiască/completeze/repare, într-o perioadă de maxim 30 de zile. Dacă acest lucru nu este posibil, sau dacă nu se consideră adecvată repararea articolului, Unimat SRL se angajează în schimb să livreze un articol nou după ce a fost primit cel defect. Unimat SRL se angajează să vă ramburseze orice cheltuieli efectuate ( dovedite cu ex: factură, bon fiscal etc.) cu returnarea articolului. Dacă nici reparația, nici înlocuirea nu este posibilă, suma achiziției va fi rambursată, inclusiv cheltuielile documentate pe care le-ați suportat la returnarea articolului.
LIMITARE A RĂSPUNDERII
Unimat SRL nu poate fi făcut responsabil pentru (i) pierderi indirecte și daune sau (ii) daune indirecte.
RECLAMAȚII
Plângerile consumatorilor pot fi trimise către Autoritatea națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC). Urmați acest link pentru mai multe instrucțiuni: https://anpc.ro/ce-este-sal/
DECLINĂRI ȘI REZERVE
Unimat SRL nu este răspunzătoare pentru erori tipologice în prețuri și descrieri ale produselor, modificări ale TVA-ului și taxelor, sau livrărilor întârziate sau incomplete din cauza unor evenimente de forță majoră.
FORȚĂ MAJORĂ
Unimat SRL nu este responsabil pentru situații extreme, inclusiv război, greve sau dezastre naturale care fac imposibilă îndeplinirea acordului.
RETUR ȘI SERVICIU CLIENȚI:
Vă rugăm să completați FORMULARUL DE RETURNARE aici pe site-ul nostru.
Unimat SRL
557260, Str. Mihai Viteazu, nr. 2B,
Șelimbăr, jud. Sibiu
România
Telefon: +40 269 560216
e-mail: contact@dolle.ro
Ore de deschidere
Serviciul nostru de asistență și consiliere este deschis de luni până vineri între orele 08:00 - 17:00.
Telefon: +40733917762 ,
E-mail : contact@dolle.ro